ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАТРИМОК УЧАСНИКІВ РУХУ ПРИ ПЕРЕСІЧЕННІ ПІШОХОДАМИ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ ЧЕРЕЗ НЕРЕГУЛЬОВАНІ ПІШОХІДНІ ПЕРЕХОДИ

Автор(и)

  • Петро Федорович Горбачов Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • Олександр Володимирович Макарічев Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • Ганна Володимирівна Атаманюк Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2018.42.0.80

Ключові слова:

пішохід, транспорт, перехід, найпростіший потік, математичне сподівання

Анотація

Розроблено аналітичні моделі витрат часу пішоходів і транспортних засобів на нерегульованих пішохідних переходах, які створюють основу для визначення оптимального варіанта організації дорожнього руху в місцях пересічення пішохідних та транспортних потоків на ділянках міських вулиць та автомобільних доріг залежно від інтенсивності руху його учасників обох видів

Біографії авторів

Петро Федорович Горбачов, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

д.т.н., проф., кафедра транспортних систем і логістики

Олександр Володимирович Макарічев, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доц., д. ф.-м. н., кафедра транспортних систем і логістики

Ганна Володимирівна Атаманюк, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

аспірант, кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

Vulytsi ta dorohy naselenykh punktiv State Standart 2.3-5:2017. Streets and roads of settlements. DBN V.2.3-5:2017. (2017). Kiev: Derzhdor, 55 [in Ukranian].

Bezpeka dorozhn'oho rukhu. Svitlofory dorozhni. Zahal'ni tekhnichni vymohy, pravyla zastosuvannya ta vymohy bezpeky [State Standard 4092–2002. Road safety. Traffic lights road. General technical requirements, application rules and safety requirements]. DSTU 4092–2002. (2003). Kiev: National standard of Ukraine, 27 [in Ukranian].

Design Manual for Urban Roads and Streets. Retrieved from: http://www.dttas.ie/ corporate/publications/english/design-manual-urban-roads-and-streets(accessed 11.01.2018).

Portland Pedestrian Design Guide. Retrieved from: https://www.portlandoregon.gov/ transportation/36167(accessed 11.01.2018).

Rukovodstvo po regulirovaniju dorozhnogo dvizhenija v gorodah [Guide to urban traffic regulation]. (1974). Moscow, Strojizdat, 97 [in Russian].

Richtlinien für die Anlage und Ausstattung von Fußgängerüberwegen (R-FGÜ 2001)]. Retrieved from: http://www.fussverkehr.de/fileadmin/pdf/RFGUE2001.pdf. (accessed 25.01.2018).

Simul, M.G. (2012). Povyshenie bezopasnosti dorozhnogo dvizhenija v zonah peshehodnyh perehodov na magistralnyh ulicah [Improving road safety in pedestrian crossing zones on main streets]. Extended abstract of candidate’s thesis. Omsk, 20 [in Russian].

Chikalin, E.N. (2013). Povyshenie jeffektivnosti organizacii dorozhnogo dvizhenija v zonah nereguliruemyh peshehodnyh perehodov [Improving the efficiency of road traffic management in zones of unregulated pedestrian crossings]. Extended abstract of candidate’s thesis. Irkutsk, 20 [in Russian].

Reytsen, E.O., Tolok, O.V., Urazbayev, V.O. (2014). Naukovyy pidkhid do vyznachennya hranychnykh umov zastosuvannya riznykh typiv pishokhidnykh perekhodiv na perehonakh miskykh vulyts Scientific approach to the definition of boundary conditions for the use of various types of pedestrian crossings on the sections of city streets. Mistobuduvannya ta terytorial'ne planuvannya – Town planning and spatial planning, 52, 346-355 [in Ukranian].

Horbachov, P.F., Makarichev, O.V., Atamanyuk, H.V. (2017). Model vyznachennya zatrymky pishokhodiv pry perekhodi vulyts i dorih poza pishokhidnym perekhodom [Model of determining the pedestrians’ delay in the transition of streets and roads outside the pedestrian crossing]. Avtomobilnyi transport – Automobile transport, 41, 82-91 [in Russian].

Pravyla Dorozhnoho rukhu Ukrayiny iz zminamy vnesenymy postanovoyu Kabinetu Ministriv Ukrayiny vid 22.03.2017 № 161. Redaktsiya diye z 5 kvitnya 2017 roku Road Traffic Rules of Ukraine, as amended by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated March 22, 2017, No. 161. The edition is valid from April 5, 2017. Аvailable at: http://pdd.ua (accessed 25.01.2018).

Hnedenko, B.V. (1988). Kurs teoriyi ymovirnostey [Course of probability theory], Moscow: Nauka [in Ukraian].

Kremenets, Yu.A., Pecherskii, M.P., Afanasev, M.B. (2005). Tekhnicheskie sredstva organizatsii dorozhnogo dvizheniya [Technical means of organization road traffic], Moscow: Akadемkniga [in Russian].

Ilarionov, V.A. (1980). Sudebnaya avto-tekhnicheskaya ekspertiza, chast 2 [Auto-technical examination, part 2], Moscow: VNIISE [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-01

Як цитувати

Горбачов, П. Ф., Макарічев, О. В., & Атаманюк, Г. В. (2018). ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАТРИМОК УЧАСНИКІВ РУХУ ПРИ ПЕРЕСІЧЕННІ ПІШОХОДАМИ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ ЧЕРЕЗ НЕРЕГУЛЬОВАНІ ПІШОХІДНІ ПЕРЕХОДИ. Автомобільний транспорт, (42), 80. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2018.42.0.80

Номер

Розділ

ТРАНСПОРТНІ ТЕХНОЛОГІЇ