МОДЕЛЮВАННЯ РОБОТИ АВТОМАТИЧНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ЗЧЕПЛЕННЯМ

Автор(и)

  • V. Klimenko Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • M. Michalevich Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • D. Leontiev Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • A. Yarita Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • U. Ryabukha Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2017.41.0.49

Ключові слова:

зчеплення, прискорення, привод зчеплення, система автоматичного регулювання, система автоматичного керування, робота зчеплення

Анотація

Проаналізовано основні положення математичного моделювання робочих процесів, що відбуваються під час увімкнення зчеплення. Запропоновано підхід, на основі якого можлива реалізація математичного моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням. Виконано імітаційне моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням

Біографії авторів

V. Klimenko, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

проф., к.т.н.

M. Michalevich, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доц., к.т.н.

D. Leontiev, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доц., к.т.н.

A. Yarita, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

асист., к.т.н.

U. Ryabukha, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

асп.

Посилання

Andersson S., Soderberg A., Bjorklund S. Friction models for sliding dry, boundary and mixed lubricated contacts, Tribology International, 2007. 40, pp. 580–587.

A. Myklebust Dry Clutch Modeling, Estimation, and Control. Doctoral Dissertation. Sweden, 2014. 175 p.

Leontev D.N., Frolov A.A. Opredelenie nagruzki na dempfer krutilnyih kolebaniy i sposob rascheta sredney krutilnoy zhestkosti [Determination of the load on the vibration damper and the method of calculating the average torsional stiffness]. Visnik NTU «HPI». 2014. no. 8 (1051). pp. 143–147.

Osepchugov V.V., Frumkin A.K. Avtomobil': Analiz konstrukcij, ehlementy rascheta. Uchebnik dlya studentov vuzov po special'nosti «Avtomobili i avtomobil'noe hozyajstvo» [Vehicle: Analysis constructs calculation elements]. Moscow, Mashinostroenie Publ., 1989. 304 p.

M. Băţăuş, A. Maciac, M. Oprean, N. Vasiliu Automotive clutch models for real time simulation. Proceedings of the Romanian academy, Series A, Vol. 12, no. 2/2011, pp. 109–116.

Zetina, S. et al., Optimal Mode Shifting and Launch Control in a Hybrid Transmission, 4 th Int. CTI-Symposium Innovative

Automotive Transmissions, Berlin, Ger-many, 2005. no. 5 to 8 Dec.

Hagiwara K., Terayama S., Takeda Y., Yoda K., Suzuki S., Development of automatic transmission control system using hardware-in-the-loop simulation system, JSAE Review, 2002. 23, pp. 55–59.

Crowther A., Zhang N., Liu D.K., Jeyakumaran J.K., Analysis and simulation of clutch engagement judder and stick–slip in automotive powertrain systems, Proc. Instn Mech. Engrs, 218, Part D: J. Automobile Engineering, 2004. pp. 1427–1446,

Turenko A.N., Mihalevich N.G., Leont'ev D.N. i dr. Realizaciya intellektual'nyh funkcij v ehlektronno-pnevmaticheskom tormoznom upravlenii transportnogo sredstva. Monografiya [Realization of intellectual functions in the electronic-pneumatic brake control of a vehicle]. 2-e izdanie, dopoln., Kharkov, KHNADU Publ., 2015. 450 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-04

Як цитувати

Klimenko, V., Michalevich, M., Leontiev, D., Yarita, A., & Ryabukha, U. (2017). МОДЕЛЮВАННЯ РОБОТИ АВТОМАТИЧНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ЗЧЕПЛЕННЯМ. Автомобільний транспорт, (41), 49. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2017.41.0.49

Номер

Розділ

АВТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ