УТОЧНЕННЯ ВИДУ ФУНКЦІЇ ТРАНСПОРТНОГО ТЯЖІННЯ У РОЗРАХУНКУ ТРАНСПОРТНИХ КОРЕСПОНДЕНЦІЙ, ТРАНЗИТНИХ ДЛЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЧАСТИНИ МІСТА

Автор(и)

  • Dmytro Zasiadiko Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2018.43.0.59

Ключові слова:

транзитні транспортні кореспонденції, матриця транспортних кореспонденцій, функція транспортного тяжіння

Анотація

В статті розглянуті деякі види функції транспортного тяжіння та можливість їх застосування при розрахунку транспортних кореспонденцій, які проходять транзитом через центральну частину міста. Запропоновано критерій для вибору оптимального виду функції тяжіння, показано, що незалежно від значення константи, окрім нуля, на яку можна помножити функцію транспортного тяжіння, результат розрахунків матриці кореспонденцій не змінюється.

Біографія автора

Dmytro Zasiadiko, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

асистент кафедри організації і безпеки дорожнього руху

Посилання

Getsovich E. M., Zasiadiko D. V. (2009) Opredelenie intensivnostey I napravleniy tranzitnyh transportnyh potokov v tsentralnoy delovoy chasti gorida [Determination of intensities and directions of transit traffic flows in the central business district of the city]. Kommunalnoye hoziaystvo gorodov KhNAMG, Kyiv: «Tehnika», 86, 350-357 [in Russian].

Getsovich E. M., Kazakova M. O., Holodova О. А. (2009) Zadacha delimitacii tsentralnoi delovoy chasti megapolisa [The task of delimiting the central business part of the metropolis]. Vestnik Kharkovskogo nacionalnogo avtomobilnodorozhnogo universiteta, Kharkiv: “Izdatelstvo HNADU”, 45, 52-54 [in Russian].

Braylovskiy N. O., Granovskiy B. I. (1978) Modelirovanie transportnyh system [The Modelling of transportation Systems]. M.: Transport, 125 [in Russian].

Grange L. E., Fernandez A. J., J. de Cea (2010) A Consolidated Model of TripDistribution. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 46, no. 1, 61–75.

Ortuzar, J. D., Willumsen L. G. (2011) Modeling Transport. Wiley, 4th ed., 606.

Voorhees A. M. (2013) A General Theory of Traffic Movement. Transportation, 40, 6, 1105-1116.

Ye X., Cheng, X. Jia (2012) A Synthetic Environment to Evaluate Alternative Trip Distribution Models. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board of National Academies, Washington, D.C., 2784, 111–120.

Duffus L. N., Sule Alfa A., Soliman A. H. (1987) The Reliability of Using the Gravity Model for Forecasting Trip Distribution. Transportation, 14, 3, 175–192.

Barnes G. Davis G. (2000) Understanding Urban Travel Demand: Problems, Solutions, and the Role of Forecasting. University of Minnesota Center for Transportation Studies: Transportation and Regional Growth Study, 113.

Schnabel W., Lohse D., Latzsch L. (1997) Grundlagen der Stranverkehrstechnik und der Verkehrsplanung. Band 2: Verkehrsplanung 2.

neu bearbeitete. Auflage.: Berlin, 432.

Shatskiy U. A. (1971) Raschot skhemy rasseleniya I trudovyh korrespondenciy pri razrabotke generalnogo plana goroda [Calculation of the settlement scheme and labor correspondence when developing the city general plan]. Razvitiye sistemy gorodskogo transporta, Kyiv, 4, 3–14 [in Russian].

Getsovich E. M., Zasiadiko D. V. (2014) Pobudova matryci transportnyh korespondenciy, tramzitnyh dlya tsentralnoyi dilovoyi chastyny megapolisa [Composing of origin-destination trip matrix for transit traffic flow across the central business parts of the metropolis]. Avtomobilniy transport, Kharkiv: KhNAHU, 34, 60-67 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-15

Як цитувати

Zasiadiko, D. (2018). УТОЧНЕННЯ ВИДУ ФУНКЦІЇ ТРАНСПОРТНОГО ТЯЖІННЯ У РОЗРАХУНКУ ТРАНСПОРТНИХ КОРЕСПОНДЕНЦІЙ, ТРАНЗИТНИХ ДЛЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЧАСТИНИ МІСТА. Автомобільний транспорт, (43), 59. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2018.43.0.59

Номер

Розділ

ТРАНСПОРТНІ ТЕХНОЛОГІЇ