РАЦІОНАЛЬНІ СФЕРИ ВИКОРИСТАННЯ АВТОБУСІВ РІЗНОГО КЛАСУ ПАСАЖИРОМІСТКОСТІ

Автор(и)

  • D. Ponkratov Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, Ukraine
  • N. Davidich Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2018.43.0.71

Ключові слова:

міський пасажирський транспорт, пасажиромісткість транспортного засобу, пасажиропотік, ступінь заповнення салону автобусу

Анотація

Розглянуто питання визначення раціональних сфер використання автобусів різного класу пасажиромісткості як оптимізаційне завдання. Як керовані змінні було застосовано потужність пасажиропотоку та ступінь заповнення салону автобусу на найбільш завантаженому перегоні маршруту. Запропоновано рекомендації щодо застосування автобусів різного класу пасажиромісткості залежно від потужності пасажиропотоку на найбільш завантаженому перегоні маршруту

Біографії авторів

D. Ponkratov, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

к.т.н., доц. кафедри транспортних систем і логістики

N. Davidich, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

к.т.н., ст. викл. кафедри управління проектами у міському господарстві і будівництві

Посилання

Antoshvili M. Ye., Liberman S. YU., Spirin I. V. (1985). Optimizatsiya gorodskikh avtobusnykh perevozok [Optimization of urban bus transportation]. Moskva: Transport [in Russian].

Jansson J. O. (1980). A simple bus line model for optimization of service frequency and bus size. Journal of Transport Economics and Policy. 14, 53-80.

Jara-Díaz S., Gschwender A. (2003). Towards a general microeconomic model for the operation of public transport. Transport Reviews. 23, 4, 453-469.

Kim M., Schonfeld P. (2011). Conventional, flexible, and variable-type bus services. Journal of Transportation Engineering. 138, 3, 263-273.

Moccia L., Laporte G. (2016). Improved models for technology choice in a transit corridor with fixed demand. Transportation Research Part B: Methodological. 83, 245–270.

Tirachini A., Hensher D. A., Jara-Díaz S. R. (2010). Restating modal investment priority with an improved model for public transport analysis. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review. 46, 6, 1148-1168.

Dell’olio L., Ibeas A., Ruisánchez F. (2012). Optimizing bus-size and headway in transit networks. Transportation. 39, 2, 449-464.

Ruisanchez F., dell'Olio L., Ibeas A. (2012). Design of a tabu search algorithm for assigning optimal bus sizes and frequencies in urban transport services. Journal of Advanced Transportation. 46, 4, 366-377.

Jara-Díaz S. R., Gschwender A. (2009). The effect of financial constraints on the optimal design of public transport services. Transportation. 36, 1, 65-75.

Nagornyy Ye. V., Naumov V. S., Tokarev K. A. (2006). Opredeleniye optimal'nykh modeley avtobusov pri gorodskikh passa-zhirskikh perevozakh [Determination of the optimal models of buses in urban passenger traffic]. Avtomobil'nyy transport. Har'kov. 20, 75-78.

Afanas'yev L. L., Tsukerberg S. M. (1973). Avtomobil'nyye perevozki [Automobile transportation]. Moskva: Transport [in Russian].

Spirin I. V. (2010). Organizatsiya i upravleniye passazhirskimi avtomobil'nymi perevozkami [Operating and management in passenger automobile transportation]. Moskva: Akademiya [in Russian].

Passazhirskiye avtomobil'nyye perevozki (1986). [Passenger automobile transportation] / pod. red N. B. Ostrovskogo. Moskva: Transport [in Russian].

Dolya V. K., Ponkratov D. P. (2016). Tsíl'ova funktsíya viboru pasazhiromístkostí transportnykh zasobív na mís'kikh marshrutakh [Objective function of vehicles capacity choice for public transit routes]. Sbornik nauchnykh trudov. Ukraí̈nskogo derzhavnogo uníversitetu zalíznichnogo transportu. 161, 44-52 [in Ukrainian].

Ponkratov D. P., Dolya K. V. (2017). Sistema obmezhen' na parametri perevezen' pasazhirív gromads'kim transportom [Formation of system restrictions on the parameters of transportation by passenger public transport]. Vísnik natsíonal'nogo uníversitetu «L'vívs'ka polítekhníka»: zbírnik naukovikh prats'. Seríya: Dinamíka, mítsníst' i proyektnyye turyní í priladív. 866,. 216-220 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-15

Як цитувати

Ponkratov, D., & Davidich, N. (2018). РАЦІОНАЛЬНІ СФЕРИ ВИКОРИСТАННЯ АВТОБУСІВ РІЗНОГО КЛАСУ ПАСАЖИРОМІСТКОСТІ. Автомобільний транспорт, (43), 71. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2018.43.0.71

Номер

Розділ

ТРАНСПОРТНІ ТЕХНОЛОГІЇ