ОЦІНКА ЗАТРИМОК РУХУ НА РЕГУЛЬОВАНИХ ПЕРЕХРЕСТЯХ МІСЬКИХ ВУЛИЦЬ ІЗ ТРИФАЗНИМ ЦИКЛОМ РЕГУЛЮВАННЯ

Автор(и)

  • Peter Horbachov Харківський національний автомобільно- дорожній університет, Ukraine
  • Alexander Makarichev Харківський національний автомобільно- дорожній університет, Ukraine
  • Vladimir Shevchenko Харківський національний автомобільно- дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2019.44.0.30

Ключові слова:

транспортний засіб, регульоване перехрестя, трифазний цикл, час затримки, аналітична модель, імітаційна модель, рівень завантаження перехрестя

Анотація

Проведено аналітичну та експериментальну оцінку часу затримки руху у процесі внесення локальних змін в організацію дорожнього руху на регульованому перехресті шляхом розвантаження фази лівоповоротних потоків основної магістралі у трифазному циклі світлофорного регулювання на міській магістралі з центральною роздільною смугою. Використано аналітичний підхід до побудови моделі затримки транспортних засобів на регульованому перехресті, адекватність якої оцінено за допомогою імітаційного  експерименту, проведеного у програмному продукті Vissim

Біографії авторів

Peter Horbachov, Харківський національний автомобільно- дорожній університет

д.т.н., професор, зав. каф. транспортних систем і логістики

Alexander Makarichev, Харківський національний автомобільно- дорожній університет

д. ф.-м. н., доцент каф. транспортних систем і логістики

Vladimir Shevchenko, Харківський національний автомобільно- дорожній університет

аспірант, каф. транспортних систем і логістики

Посилання

DBN V.2.3-5:2018. (2018) Sporudy transportu.Vulicy ta dorogy naselenych punktiv. [Transport facilities. Streets and roads of settlements]. Effective from 01.09.2018. Kyiv: State Building of Ukraine [in Ukrainian].

DSTU 4092-2002. (2002) Bezpeka dorozhnogo ruhu. Svitofory dorozhni. Zagal'ni technichny vimogy, pravyla zastosuvannya ta vymogy bezpeky. [Road safety. Traffic lights. General technical requirements, application rules and safety requirements]. Effective from 03.06.2002. Kyiv: Gosstandart of Ukraine [in Ukrainian].

Pravila Dorozhnogo Dvizheniya [The Rules of the Road Traffic of Ukraine] (as amended by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 14.09.2016. 641 [in Ukrainian].

Webster F. V., Cobbe B. M. (1966) Traffic Signals. Road Research Technical Paper, HMSQ, London, 56. 111.

Traffic-planning software LISA+. URL: https://www.schlothauer.de/en/software-systems/ (accessed: 15.11.2018).

Webster F. V. Traffic Signal Settings. Road Research Technique. Road Research Laboratory, London, 1958. P. 39–45.

Ohno K. (1978). Computational algorithm for a fixed-cycle traffic light problem for compound Poisson arrivals, Transportation Science. 12. P. 29–47.

Leeuwaarden, van, J. S. H. (2006) Delay analysis for the fixed-cycle traffic-light queue. Eindhoven: Eurandom. 2006014, P. 672–683.

Akgungor A., Bullen A. (1999) Analytical Delay Models for Signalized Intersections. Transportation Frontiers for the Next Millennium: 69th Annual Meeting of the Institute of Transportation Engineers Conference Papers, Las Vegas, Nevada, USA. 35.

Cheng D. X., Messer C. J., Zong Z. T., Liu J. (2005) Modification of Webster’s Minimum Delay Cycle Length Equation Based on HCM 2000. Paper Submitted to the Transportation Research Board for Presentation and Publication at the 2003 Annual Meeting in Washington, D.C. 27.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-31

Як цитувати

Horbachov, P., Makarichev, A., & Shevchenko, V. (2019). ОЦІНКА ЗАТРИМОК РУХУ НА РЕГУЛЬОВАНИХ ПЕРЕХРЕСТЯХ МІСЬКИХ ВУЛИЦЬ ІЗ ТРИФАЗНИМ ЦИКЛОМ РЕГУЛЮВАННЯ. Автомобільний транспорт, (44), 30. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2019.44.0.30

Номер

Розділ

ТРАНСПОРТНІ ТЕХНОЛОГІЇ