DOI: https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2016.38.0.145

НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА: РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ

Ye. Novikova

Анотація


Запропоновано способи вирішення проблеми мотивації студентів під час вивчення мови в немовному виші. Було проаналізовано можливість створенням передумов переходу від навчання до професійної діяльності. Систематизовані особливості процесу формування внутрішньої та зовнішньої мотивації студентів


Ключові слова


мотивація; інженер; професійне; контекстне навчання

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Bekh I. D. Osobystisno zoriyentovane vykhovannya : nauk.-metod. posib. [Individually oriented education]. Kiеv, IZMN Publ., 1998. 204 p.

Verbitskii A., Bakshaeva N. Razvitie motivatsii v kontekstnom obuchenii [Development of motivation in contextual training]. Alma mater, 1998, no. 1–2, pp. 47–50.

Leont’ev A. N. Potrebnosti, motivy i emotsii [Needs, motives and emotions] Moscow, Pedagogika Publ., 1971. 186 p.

Markova A. K., Matis G. A., Orlov A. B. Formirovanie motivatsii ucheniya : kn. dlya uchitelya [Forming learning motivation : book for teachers]. Moscow, Prosveshchenie Publ., 1990. 192 p.

Maslou A. Motivatsiya i lichnost’ [Motivation and perrtsonality]. Saint Petersburg, Piter Publ., 2008. 352 p.

Muzyka O. O. Motyvatsiya tvorchoyi aktyvnosti u stanovlenni tekhnichno obdarovanoyi osobystosti [The motivation of creative activity in the development of technically gifted person]. Ukrayins’ka elita ta yiyi rol’ u derzhavotvorenni [Proc. of G. S. Kostyuk Institute of Psychology «Ukrainian elite and its role in state building »], 2000, no. 1, pp. 276–280.

Petrovskii A. V., Yaroshevskii M. G. Osnovy teoreticheskoi psikhologii [Fundamentals of theoretical psychology]. Moscow, INFRA-M Publ., 1998. 528 p.

Popov V. V. Vozmozhnosti kreativnoi pedagogiki v usloviyakh perekhoda k informatsionnomu obshchestvu [The possibilities of creative pedagogy in the transition towards the information society]. Alma mater, 1999, no. 4, pp. 23–27.

Smirnov S. D. Pedagogika i psikhologiya vysshego obrazovaniya : ot deyatel'nosti k lichnosti : ucheb. posobie [Pedagogy and Psychology of Higher Education : from activity to the individual : a tutorial]. Moscow, PH «Akademiya» Publ., 2001. 304 p.

Fitsula M. M. Pedahohika [Pedagogy]. Kiev, Akademiya Publ., 2002. 527 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання : наук.-метод. посіб. / І. Д. Бех. – К. : ІЗМН, 1998. – 204 с.
2. Вербицкий А. Развитие мотивации в контекстном обучении / А. Вербицкий, Н. Бакшаева // Alma mater. – 1998. – № 1–2. – С. 47–50.
3. Леонтьев А. Н. Потребности, мотивы и эмоции / А. Н. Леонтьев. – М. : Педагогика, 1971. – 186 с.
4. Маркова А. К. Формирование мотивации учения : книга для учителя / А. К. Маркова, Г. А. Матис, А. Б. Орлов. – М. : Просвещение, 1990. – 192 с.
5. Маслоу А. Мотивация и личность /А. Маслоу. – С.Пб.: Питер, 2008. – 352 с.
6. Музика О. О. Мотивація творчої активності у становленні технічно обдарованої особистості / О. О. Музика // Українська еліта та її роль у державотворенні: наук. записки Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка АПН України. – 2000. – Вип. 1. – С. 276–280.
7. Петровский А. В. Основы теоретической психологии / А.В. Петровский, М.Г. Ярошевский. – М.: ИНФРА-М, 1998. – 528 с.
8. Попов В. В. Возможности креативной педагогики в условиях перехода к информационному обществу / В. В. Попов // Alma mater. – 1999. – № 4. – С. 23–27.
9. Смирнов С. Д. Педагогика и психология высшего образования : от деятельности к личности: учеб. пособие / С. Д. Смирнов. – М. : ИЦ «Академия», 2001. – 304 с.
10. Фіцула М. М. Педагогіка / М. М. Фіцула. – К. : Академія, 2002. – 527 с.