НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА: РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ

Автор(и)

  • Ye. Novikova Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2016.38.0.145

Ключові слова:

мотивація, інженер, професійне, контекстне навчання

Анотація

Запропоновано способи вирішення проблеми мотивації студентів під час вивчення мови в немовному виші. Було проаналізовано можливість створенням передумов переходу від навчання до професійної діяльності. Систематизовані особливості процесу формування внутрішньої та зовнішньої мотивації студентів

Біографія автора

Ye. Novikova, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доц., к. філол. н.

Посилання

Bekh I. D. Osobystisno zoriyentovane vykhovannya : nauk.-metod. posib. [Individually oriented education]. Kiеv, IZMN Publ., 1998. 204 p.

Verbitskii A., Bakshaeva N. Razvitie motivatsii v kontekstnom obuchenii [Development of motivation in contextual training]. Alma mater, 1998, no. 1–2, pp. 47–50.

Leont’ev A. N. Potrebnosti, motivy i emotsii [Needs, motives and emotions] Moscow, Pedagogika Publ., 1971. 186 p.

Markova A. K., Matis G. A., Orlov A. B. Formirovanie motivatsii ucheniya : kn. dlya uchitelya [Forming learning motivation : book for teachers]. Moscow, Prosveshchenie Publ., 1990. 192 p.

Maslou A. Motivatsiya i lichnost’ [Motivation and perrtsonality]. Saint Petersburg, Piter Publ., 2008. 352 p.

Muzyka O. O. Motyvatsiya tvorchoyi aktyvnosti u stanovlenni tekhnichno obdarovanoyi osobystosti [The motivation of creative activity in the development of technically gifted person]. Ukrayins’ka elita ta yiyi rol’ u derzhavotvorenni [Proc. of G. S. Kostyuk Institute of Psychology «Ukrainian elite and its role in state building »], 2000, no. 1, pp. 276–280.

Petrovskii A. V., Yaroshevskii M. G. Osnovy teoreticheskoi psikhologii [Fundamentals of theoretical psychology]. Moscow, INFRA-M Publ., 1998. 528 p.

Popov V. V. Vozmozhnosti kreativnoi pedagogiki v usloviyakh perekhoda k informatsionnomu obshchestvu [The possibilities of creative pedagogy in the transition towards the information society]. Alma mater, 1999, no. 4, pp. 23–27.

Smirnov S. D. Pedagogika i psikhologiya vysshego obrazovaniya : ot deyatel'nosti k lichnosti : ucheb. posobie [Pedagogy and Psychology of Higher Education : from activity to the individual : a tutorial]. Moscow, PH «Akademiya» Publ., 2001. 304 p.

Fitsula M. M. Pedahohika [Pedagogy]. Kiev, Akademiya Publ., 2002. 527 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-14

Як цитувати

Novikova, Y. (2016). НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА: РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ. Автомобільний транспорт, (38), 145. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2016.38.0.145

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ