ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРІЇ МАТЕМАТИЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ПРИ ВИБОРІ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЖИМІВ ПОВЕРХНЕВОГО ЗМІЦНЕННЯ

Автор(и)

  • Diana Hlushkova Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 6102, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25, Ukraine
  • Valery Bagrov Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 6102, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25, Ukraine
  • Yuri Ryzhkov Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 6102, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25, Ukraine
  • Andrey Stepaniuk Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 6102, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2020.46.0.71

Ключові слова:

підкладка, адгезія, відшаровування, шорсткість, зносостійкість, математична модель`

Анотація

Встановлено оптимальні значення твердості, шорсткості поверхні сталі
38Х2МЮА, товщини покриття, що наноситься з точки зору зносостійкості деталей об’ємного гідроприводу. Під час обробки результатів експерименту використовувався метод математичної моделі

Біографії авторів

Diana Hlushkova, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 6102, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25

д.т.н., проф., зав.
кафедри технології металів та матеріалознавства

Valery Bagrov, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 6102, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25

к.т.н, доцент, кафедра технології металів та матеріалознавства

Yuri Ryzhkov, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 6102, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25

к.т.н, доцент, кафедра технології металів та матеріалознавства

Andrey Stepaniuk, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 6102, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25

аспірант, кафедра, технології металів та матеріалознавства

Посилання

Bolshakov V. I., Hlushkova D. B., Kalinin A. V., Voronkov A. I., Nikitchenko I. N. (2018) Structural materials modification during plasmochemical, Problems of Atomic Science and Technology, 117(5). 97-102.

Avrunin G. A., Gricay I. V., Kirichenko I. G. i dr. (2008) Ob`emny'y gidroprivod i gidropnevmoavtomatika. Uchebnoe posobie. [Volumetric hydraulic drive and hydropneumatic automatic teak]. Har'kov. HNADU, [in Russian].

Glushkova D. B. (2014) Sravnenie iznosostoykosti i nanotverdosti staley, poverhnost' kotory'h uprochnena razlichny'mi sposobami. [Comparison of wear resistance and nanohardness of steel, the surface of which is hardened in various ways]. sb. Sovremenny'e problemy' tehnologii metallov i kachestva svarny'h soedineniy. sb. nauk. prac', Har'kov. HNADU. 19 - 24. [in Russian].

Nalimov V. V., CHernova N. A. (1995) Staticheskie metody' planirovaniya e`kstremal'ny'h e`ksperimentov. [Static methods for planning extreme experiments]. Moskva. Nauka, 340. [in Russian].

Hiks. Ch. (2007) Osnovny'e principy' planirovaniya e`ksperimenta. [Experimental Planning Fundamentals]. Moskva. Mir, 406. [in Russian].

Glushkova D. B., Roik T. A., Ry'jkov. YU. V. (2012) Povy'shenie iznoso- i korrozionnoy stoykosti detaley ob`e'mnogo gidroprivoda. [Improving the wear and corrosion resistance of volumetric hydraulic drive parts]. Kiev, KPI. 138. [in Russian].

Pavlov V. S. (2008) Viznachennya chinniki'v, sch'o vplivayut' na granichne znachennya kriteri'yu mi'cnosti'. [Determination of factors influencing the limit value of the strength criterion]. Vi'snik Hmel'nic. nac. un-tu. Tehni'ka nauki. Hmel'nic'kiy, 1. 37-43. [in Ukrainian].

Nahaychuk O. V. (2006) Primenenie teorii deformiruemosti k zadacham tehnologicheskoy mehaniki. [Application of the theory of deformability to problems of technological mechanics]. Problemi tribologi'i`. Kii`v, 3. 83-87. [in Russian].

Mosch'evity'y YU. M. (2002) Na puti ustoychivogo razvitiya nauchny'h issledovaniy. [Towards Sustainable Research]. Problemy' mashinostroeniya. Kiev, 5. 2. 5-18. [in Russian].

Bushe N. A. (1993) Reshenny'e i nereshenny'e zadachi po sovmestimosti tribo sistem. [Solved and unsolved problems on tribo system compatibility]. Trenie i iznos. Moskva, 14. 1. 25-33. [in Russian].

Voytov V. A., Stadnichenko N. G., Djus R. N., Bily'k A. P. (2005) Tehnologiya tribotehnicheskogo vosstanovleniya. [Tribotechnical Recovery Technology]. Obzor i analiz perspektiv. Problemi tribologi'i`. Kii`v, 2. 86-94. [in Russian].

Sitnikov A. A. (2004) Naznachenie parametrov tochnosti pri razrabotke konstrukcii detaley s iznosostoykim pokry'tiem. [Assignment of accuracy parameters when designing parts with wearresistant coating]. Izd. Vuzov. Mashinostroenie. Moskva, 10. 54-59. [in Russian].

Balterm A. (1978) Uprochnenie detaley mashin. [Hardening of machine parts]. Mashinostroenie. Moskva, 184. [in Russian].

Gruzdev V. V. (2003) Uchet usloviy e`kspluatacii mashin pri reshenii zadachi unifikacii tehnologicheskih kompleksov. [Consideration of operating conditions of machines when solving the problem of unification of technological complexes]. Problemi tehniki. Kiev, 1. 77-81. [in Russian].

Kosteckiy B. I. (1990) Fundamental'ny'e osnovy' i kompleksny'y metod resheniya zadach tribologii. [Fundamentals and a comprehensive method for solving tribology problems]. Nadejnost' i dolgovechnost' mashin i soorujeniy. Resp. mejved. sb. Kiev. Naukova dumka. 1990. Vy'p. 18. S. 47-60. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-03

Як цитувати

Hlushkova, D., Bagrov, V., Ryzhkov, Y., & Stepaniuk, A. (2020). ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРІЇ МАТЕМАТИЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ПРИ ВИБОРІ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЖИМІВ ПОВЕРХНЕВОГО ЗМІЦНЕННЯ. Автомобільний транспорт, (46), 71. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2020.46.0.71

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ