ESTET – НОВА ІННОВАЦІЙНА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ДЛЯ МАГІСТРІВ

Автор(и)

  • A. Hnatov Kharkov National Automobile and Highway University, Ukraine
  • Shch. Arhun Kharkov National Automobile and Highway University, Ukraine
  • O. Ulyanets Kharkov National Automobile and Highway University, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2018.42.0.103

Ключові слова:

енергозберігаючі технології, транспорт, інфраструктура, розумні дороги, магістерська програма, енергоефективні системи

Анотація

На цей час в Україні активно впроваджуються нові освітні реформи. Це досягається, зокрема, шляхом розробки та впровадження нових інноваційних спільних навчальних програм. До того ж, через зростання інноваційних енергоефективних та енергозберігаючих технологій важливо поліпшувати вищу освіту відповідно до змін у потребах економіки та соціальної сфери у секторі автомобільного транспорту, підвищувати конкурентоспроможність випускників у сфері зайнятості, впроваджувати продуктивну співпрацю між університетами. До того ж, енергетичні й екологічні проблеми в Україні змушують знижувати споживання енергії та заміняти традиційні джерела на «зелені» види енергії в усіх сферах життя і діяльності держави, зокрема і в транспортному секторі, що сприяє приєднанню навчального процесу до вирішення цих проблем. Проведено аналіз існуючих спільних освітніх програм для магістрів. Проведено аналіз та моніторинг ринку праці з визначенням його поточніх та майбутніх потреб, з урахуванням розвитку сучасного електричного транспорту. Розроблено проект впровадження нової інноваційної магістерської програми зі спеціальності «Енергозберігаючі технології на транспорті». Запропоновано структуру нової спеціальності. Коротко описані робочі пакети, що стосуються конкретних завдань у загальній системі реалізації проекту «Енергозберігаючі технології на транспорті». Проведено поділ нової спеціальності магістрів на структурні елементи. Реалізація нових інноваційних спільних спеціальностей у сфері вищої освіти в Україні дає можливість підвищити рівень самої вищої освіти України. Це дозволить студентам набути відповідних компетенцій у галузі навчання та розширити їх застосування. Крім того, отримання студентами двох дипломів (українського та європейськиого) значно розширить можливості для працевлаштування.

Біографії авторів

A. Hnatov, Kharkov National Automobile and Highway University

ХНАДУ

Shch. Arhun, Kharkov National Automobile and Highway University

ХНАДУ

O. Ulyanets, Kharkov National Automobile and Highway University

ХНАДУ

Посилання

Jochem, P., Babrowski, S., & Fichtner, W. (2015). Assessing CO2 emissions of electric vehicles in Germany in 2030. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 78, 68-83.

Hawkins, T. R., Singh, B., Majeau‐Bettez, G., & Strømman, A. H. (2013). Comparative environmental life cycle assessment of conventional and electric vehicles. Journal of Industrial Ecology, 17(1), 53-64

Mwasilu, F., Justo, J. J., Kim, E. K., Do, T. D., & Jung, J. W. (2014). Electric vehicles and smart grid interaction: A review on vehicle to grid and renewable energy sources integration. Renewable and Sustainable Energy Reviews, 34, 501-516.

Kim, J., Rasouli, S., & Timmermans, H. (2014). Expanding scope of hybrid choice models allowing for mixture of social influences and latent attitudes: Application to intended purchase of electric cars. Transportation research part A: policy and practice, 69, 71-85.

Wesseling, J. H., Faber, J., & Hekkert, M. P. (2014). How competitive forces sustain electric vehicle development. Technological Forecasting and Social Change, 81, 154-164.

Zhou, Y., Wang, M., Hao, H., Johnson, L., & Wang, H. (2015). Plug-in electric vehicle market penetration and incentives: a global review. Mitigation and Adaptation Strategies for Global Change, 20(5), 777-795.

Gnatov, A., Argun Sch. (2015). New Method of Car Body Panel External Straightening: Tools of Method. International Journal of Vehicular Technology, 7 [in Russian].

Bellekom, S., Benders, R., Steef, P.,Moll, H. (2012). Electric cars and wind energy: Two problems, one solution? A study to combine wind energy and electric cars in 2020 in The Netherlands. Energy , 45, 859-866.

Z. Liu, F. Wen, G. Ledwich (2013). Optimal planning of electric-vehicle charging stations in distribution systems, IEEE Transactions on Power Delivery, 28, 1, 102-110.

Kabalci, E. (2013). Design and analysis of a hybrid renewable energy plant with solar and wind power. Energy Conversion and Management, 72, 51-59.

Richardson, D. B. (2013). Electric vehicles and the electric grid: A review of modeling approaches, Impacts, and renewable energy integration. Renewable and Sustainable Energy Reviews, 19, 247-254.

Traube, J., Lu, F., Maksimovic, D., Mossoba, J., Kromer, M., Faill, P., ... & Casey, L. (2013). Mitigation of solar irradiance intermittency in photovoltaic power systems with integrated electric-vehicle charging functionality. IEEE Transactions on Power Electronics, 28(6), 3058-3067.

United States Design Patent № US D 712,822 S Solar Roadway panel. Scott David Brusaw, Julie Ann Brusaw. Sep. 9, 2014.

Gnatov, А., Argun, Sch., Ulyanets, О. (2016). Energy-saving technologies in transport, Luck. Research Notes, 55, 80-86.

BYD Electric Car [Electronic resource] – 2016. – Access mode: http://evsroll.com/ BYD_Electric_Car.html (on 3 July 2016).

Capacity Building in the Field of Higher Education 2017 [Electronic resource] – 2017. – Access mode: http://eacea.ec. europa.eu/ erasmus-plus/funding/capacity-building-in-field-higher-education-2017_en.

LAW OF UKRAINE On Higher Education. Verkhovna Rada of Ukraine; Act of 01.07.2014 number 1556-VII – 2017. – Access mode: http://zakon2. rada.gov.ua/ laws/show/1556-18.

On the National Action Plan on renewable energy for the period 2020 [Electronic resource] – 2017. – Access mode: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/902-2014-%D1%80

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-01

Як цитувати

Hnatov, A., Arhun, S., & Ulyanets, O. (2018). ESTET – НОВА ІННОВАЦІЙНА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ДЛЯ МАГІСТРІВ. Автомобільний транспорт, (42), 103. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2018.42.0.103

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ