ДО ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ ПОЧАТКОВОГО ЕТАПУ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • O. Artiomova Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна
  • V. Ivanova Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна
  • O. Nezovibatko Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2017.41.0.140

Ключові слова:

дистанційний курс, дистанційне навчання, російська (українська) мова як іноземна, початковий етап навчання, увідно-фонетичний курс, базовий курс

Анотація

Розглядаються актуальність створення дистанційного курсу «Російська мова для іноземців», а також переваги дистанційного навчання при вивченні російської мови в інонаціональній аудиторії; йдеться про дистанційні курси «Російська мова для іноземців» (увідно-фонетичний і базовий курси, курси з наукового стилю мовлення), про їх цілі та завдання

Біографії авторів

O. Artiomova, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

ст. викл.

V. Ivanova, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

ст. викл.

O. Nezovibatko, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

ст. викл.

Посилання

Gartsov A.D. Kompyuternaya lingvodidaktika: tseli i zadachi [Computer linguodidactics: aims and goals]. Vestnik RUDN. 2007, no. 2, pp. 41–49.

Azimov E.G. Metodicheskoe rukovodstvo dlya prepodavateley po ispolzovaniyu dis-tantsionnyih tehnologiy v obuchenii russkomu yazyiku kak inostrannomu [Methodo-logical manual for teachers for remote technologies use in Russian as a foreign language training]. Moscow, MAKS Press Publ., 2004. 112 p.

Bashmakov A.I. Intellektualnyie informatsionnyie tehnologii [Intelligent information technologies]. Moscow, MGTU Publ., 2005. 304 p.

Bovtenko M. A. Kompyuternaya lingvo-didaktika: uchebnoe posobie [Computer linguodidactics: manual]. Moscow, Nauka Publ., 2005. 215 p.

Bogomolov A.N. Internet tehnologii v obuchenii russkomu yazyiku kak inostrannomu [Internet technologies in Russian as a foreign language training]. Vestnik TsMO MGU. 2009, no. 1, pp. 40 – 44.

Gartsov A.D. Informatizatsiya obucheniya yazyikam: stanovlenie kompyuternoy lingvodidaktiki [Language training informa-tional support: computer linguodidactics establisment]. Vyisshee obrazovanie segodnya. 2006, no. 4, pp. 32–37.

Polat E.S., Moiseeva M.V., Petrov A.E. Internet v gumanitarnom obrazovanii. Uchebnoe posobie dlya vuzov [Internet in the academic education]. Moscow, Vlados Publ., 2001. 272 p.

Bogomolov A. N. Nauchno-metodicheskaya razrabotka virtualnoy yazyikovoy sredyi distantsionnogo obucheniya inostrannomu (russkomu) yazyiku Dokt. Diss. [Research and methodological development of a virtual language environment for remote training of a foreign (Russian language)]. Moscow, 2008. 43 p.

Ivanova V.A., Nezovibatko O.V., Artiomova O.I. Uchebnoe posobie po nauchnomu stilyu rechi dlya inostrannyih studentov nachalnogo etapa obucheniya [Scientific prose style manual for foreign students of initial training stage]. Kharkov, HNADU Publ., 2016. 140 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-04

Як цитувати

Artiomova, O., Ivanova, V., & Nezovibatko, O. (2017). ДО ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ ПОЧАТКОВОГО ЕТАПУ НАВЧАННЯ. Автомобільний транспорт, (41), 140. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2017.41.0.140

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ