ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ РЕГУЛЮВАННЯ РОБОТИ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИЗЕЛЯ НАЗЕМНОЇ ТРАНСПОРТНОЇ МАШИНИ

Автор(и)

  • A. P. Marchenko НТУ "ХПІ", Ukraine
  • A. Y. Fedorov НТУ "ХПІ", Ukraine
  • O. Y. Linkov НТУ "ХПІ", Ukraine
  • V. F. Klimov НТУ "ХПІ", Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2018.43.0.12

Ключові слова:

знос, дизель, температура, система охолодження, олива, вентилятор

Анотація

Проаналізовано і обґрунтовано необхідність регулювання роботи системи охолодження дизеля наземної транспортної машини, показано, що відхилення температури теплоносіїв від оптимальної призводить до негативних наслідків в експлуатації дизеля. На основі експериментальних даних показано вплив зміни режиму роботи дизеля наземної транспортної машини з дизелем типу 5ТДФ на відхилення температур теплоносіїв від рекомендованих
оптимальних

Біографії авторів

A. P. Marchenko, НТУ "ХПІ"

доктор техн.. наук, професор кафедри двигунів внутрішнього згоряння

A. Y. Fedorov, НТУ "ХПІ"

наук. співробітник кафедри ДВЗ

O. Y. Linkov, НТУ "ХПІ"

канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри ДВЗ

V. F. Klimov, НТУ "ХПІ"

професор кафедри колісні та гусеничні машини

 

Посилання

Abdelghaffar WA, Osman MM, Saeed MN, Abdelfatteh AI. Effects of coolant temperature on the performance and emissions of a diesel engine. ASME. Internal combustion engine division spring technical conference, design, operation, and application of modern internal combustion engines and associated systems, Paper №. ICES2002-464, 2002, pp. 187-197.

Burke, R. and Brace, C., "The effects of engine thermal conditions on performance, emissions and fuel consumption," SAE technical paper 2010-01-0802, 2010.

Hossain, A. K., Smith, D. I., Davies, P. A., Effects of engine cooling water temperature on performance and emission characteristics of a compression ignition engine operated with biofuel blend, J. sustain. dev. energy water environ. syst., 5(1), 2017, pp. 46-57.

Lukov N. M. (1977). Avtomatycheskoe rehulyrovanye temperatury dvyhatelei [Automatic temperature control of engines]. Moscow, Russia: Mashynostroenye [in Russian]

Lyventsev F.L. (1964). Vysokotemperaturnoe okhlazhdenye porshnevykh dvyhatelei vnutrenneho shoranyia [High-temperature cooling of reciprocating internal combustion engines]. Moscow - Leningrad: Mashynostroenye [in Russian].

Teoryia y konstruktsyia tanka. Tom 4: Voprosy proektyrovanyia tankovykh syloykh ustanovok [Theory and design of the tank. The issues of design of tank power plants. Vol. 4]. (Vols.1–8). (1984). Moscow, Russia: Mashynostroenye [in Russian].

Riabov K. (2013). T-72UA1. Ukraynskaia modernyzatsyia sovetskoho tanka [T-72UA1. Ukrainian modernization of the Soviet tank]. Voennoe obozrenye – Military Review. Retrieved from https://topwar.ru/25263-t-72ua1- ukrainskaya-modernizaciya-sovetskogotanka. html [in Russian].

Akt protokolu doslidzhen №387 [Act of the protocol of research №387] (2012). Kharkiv: DP "KhKBM" [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-15

Як цитувати

Marchenko, A. P., Fedorov, A. Y., Linkov, O. Y., & Klimov, V. F. (2018). ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ РЕГУЛЮВАННЯ РОБОТИ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИЗЕЛЯ НАЗЕМНОЇ ТРАНСПОРТНОЇ МАШИНИ. Автомобільний транспорт, (43), 12. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2018.43.0.12

Номер

Розділ

ПЕРCПЕКТИВНІ ДВИГУНИ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ