МЕТОДИКА ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕНЕРГО-ЕКОЛОГІЧНИХ ТА МІЦНІСНИХ ПОКАЗНИКІВ ТРАНСПОРТНОГО ДИЗЕЛЯ

Автор(и)

  • F. Abramchuk Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • R. Makovyey Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • A. Avramenko Інститут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України, м. Харків, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2016.38.0.47

Ключові слова:

дизель, спряжена задача, рівень напружень, метод скінчених елементів

Анотація

Розглянуто методику поліпшення економічних, екологічних та міцнісних показників транспортного дизеля 16ЧН26/27. Згідно із запропонованою методикою з використання чисельних методів розглядаються спряжені задачі для камери згоряння дизеля та порожнин охолодження головки циліндра

Біографії авторів

F. Abramchuk, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

проф., д.т.н.

R. Makovyey, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

ст. викл.

A. Avramenko, Інститут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України, м. Харків

к.т.н., с.н.с.

Посилання

Dahlén L., Larsson A. CFD Studies of Combustion and In-Cylinder Soot Trends in a DI Diesel Engine. Comparison to Direct Photography Studies / SAE 2000-01-1889, 2000.

Epping K., Aceves S., Bechtold R., J. Dec. The Potential of HCCI Combustion for High Efficiency and Low Emissions. SAE Technical Paper 2002-01-1923, 2002.

Raitz R.D. Modeling Atomization Processes in High-Pressure Vaporizining Sprays. Atomization and Spray Technology. 1987, Vol. 3, рр. 309–337.

Ranjbar A. A., Sedighi K., Farhadi M., Pourfallah M. Computational study of the effect of different injection angle on heavy duty diesel engine. THERMAL SCIENCE. 2009, Vol. 13, no. 3. pp. 9–21.

Parsadanov I.V. Povyshenie kachestva i konkurentosposobnosti dizelei na osnove kompleksnogo toplivno-ekologicheskogo kriteriya [Improvement of quality and competitiveness of diesel engines on the basis of complex fuel-ecological criterion], Kharkov, NTU «KhPI» Publ., 2003, 244 p.

Magnussen B.F., Hjertager B.H. On Mathematical Modeling of Turbulent Combustion

with Special Emphasis on Soot Formation and Combustion. Sixteenth Symp (Int.) on Combustion. The Combustion Institute. 1976. 719 p.

Jafaramadr S., Khalilarya S., Shafee S., Barzegar R. Modeling the Effect of Spray. Wall impingement on combustion process and emission of di diesel engine. THERMAL SCIENCE. 2009, Vol. 13, No. 3.

Liu A.B., Reitz R.D. Modeling the Effects of Drop Drag and Break-up on Fuel Sprays. SAE 930072. 1993.

Abramchuk F.I., Avramenko A.N. Programmnyi kompleks dlya modelirovaniya vnutritsilindrovykh protsessov DVS [Program complex for modelling intracylinder processes ICE], Dvigateli vnutrennego sgoraniya – Internal combustion engine, 2010, Vol. 2, pp. 7–12.

Rozenblit G.B. Teploperedacha v dizelyakh [Heat transfer in diesel engines], Moscow, Mashinostroenie Publ., 1977, 216 p.

Avramenko A.N. Otsenka ekonomicheskikh, ekologicheskikh i prochnostnykh pokazatelei bystrokhodnogo dizelya [Rating economic, ecological and durability parameters of a high-speed diesel engine], Vestnik NTU «KhPI», 2009, Vol. 47, pp. 127–132.

AVL FIRF, Feel's Manual Version 7, AVL LIST GmbH, Graz, Austria, 2000.

Annand, W.J.D.: Heat Transfer in the Cylinders of a Reciprocating Internal Combustion Engine, Proc. Inst. Mech. Engin., 1963, Vol. 177, pp. 973–990.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-14

Як цитувати

Abramchuk, F., Makovyey, R., & Avramenko, A. (2016). МЕТОДИКА ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕНЕРГО-ЕКОЛОГІЧНИХ ТА МІЦНІСНИХ ПОКАЗНИКІВ ТРАНСПОРТНОГО ДИЗЕЛЯ. Автомобільний транспорт, (38), 47. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2016.38.0.47

Номер

Розділ

ЕНЕРГЕТИЧНЕ МАШИНОБУДУВАННЯ