ЗАКОНОМІРНІСТЬ ВПЛИВУ ПАРАМЕТРІВ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ НА ЙМОВІРНІСТЬ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАПЛАНОВАНОЇ ПЕРЕСАДКИ ПАСАЖИРІВ У ТРАНСПОРТНО-ПЕРЕСАДОЧНИХ ВУЗЛАХ

Автор(и)

  • G. Samchuk Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2017.40.0.42

Ключові слова:

час очікування, транспортно-пересадочний вузол, ймовірність, імітаційний експеримент, рівняння регресії

Анотація

Розглядається залежність часу очікування пасажирів від параметрів руху транспортних засобів у транспортно-пересадочних вузлах. За результатами експериментальних досліджень отримано регресійне рівняння, що дозволяє визначити ймовірність реалізації пересадки між запланованою парою транспортних засобів, на основі якої можна оцінити витрати часу пасажирів

Біографія автора

G. Samchuk, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

асп.

Посилання

Gorbachov P.F. Parametry plotnosti raspredeleniya vremeni ozhidaniya passazhirami gorodskikh marshrutov [Parametres of probability density function of the passengers waiting time for urban lines]. Vestnik KhNADU, 2007, vol. 37, pp. 90–95.

Gorbachov P.F, Chyzhyk V.M. Doslidzhennya chasu ochikuvannya pasazhyriv na zupynochnykh punktakh mis'koho pasazhyrs'koho transportu [Investigation of passengers waiting time at urban passenger transport stations], Avtomobil'nyi transport : sb. nauch. tr., 2012, vol. 30, pp. 134–138.

Vynohradov M.S. Voloshyn S.O. Metodyka pohodzhennya rozkladiv rukhu avtobusiv dvokh nezalezhnykh marshrutiv [Technique of coordination of the bus schedule of two independent lines], Visti Avtomobil'nodorozhn'oho instytutu, 2009, no. 2 (9), pp. 71–80.

Dudnikov O.M., Vynohradov M.S., Zolotukhina I.M. Metodyka rozrobky rozkladu rukhu avtobusiv riznykh marshrutiv z urakhuvannyam sumisnoyi dilyanky yikh rukhu [Technique of the bus schedule development of different lines considering the joint area of movement]. Visti Avtomobil'no-dorozhn'oho instytutu, 2009, no. 2(11), pp. 21–31.

Ceder, A., Golany, B., Tol, O. Creating bus timetables with maximal synchronization. Transportation Research Part A, 2001, no. 35, pp. 913–928.

Ibarra-Rojas O.J., Rios-Solis Y.A. Synchronization of bus timetabling. Transportation Research Part B: Methodological, 2012, no. 46, pp. 599–614.

Wu Y., Yang H., Tang J., Yu Y. Multi-objective re-synchronizing of bus timetable: Model, complexity and solution. Transportation Research Part C: Emergin technologies, 2016, no. 67, pp. 149–168.

Bookbinder J.H., Desilets A. Transfer optimization in a transit network. Transportation science, 1992, no. 26 (2), pp. 106–118.

Wu Y., Tang J., Yu Y., Pan Z. A stochastic optimization model for transit network timetable design to mitigate the randomness of traveling time by adding slack time. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 2015, no. 52, pp. 15–31.

An Application of Scheduling Bus Timed Transfers for LAC/MT. Available at: http://www.usc.edu/dept/LAS/SC2/pdf/des souky.pdf.

Permovskij A.A. Passazhirskie perevozki: uchebno-metodicheskoe posobie. [Passanger transportation]. N. Novgorod, NGPU Publ., 2011. 164 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-07

Як цитувати

Samchuk, G. (2017). ЗАКОНОМІРНІСТЬ ВПЛИВУ ПАРАМЕТРІВ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ НА ЙМОВІРНІСТЬ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАПЛАНОВАНОЇ ПЕРЕСАДКИ ПАСАЖИРІВ У ТРАНСПОРТНО-ПЕРЕСАДОЧНИХ ВУЗЛАХ. Автомобільний транспорт, (40), 42. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2017.40.0.42

Номер

Розділ

ТРАНСПОРТНІ ТЕХНОЛОГІЇ