ВИРІШЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ РУХУ ГУСЕНИЧНОЇ ПЛАТФОРМИ ЗА РІЗНИХ КЕРУЮЧИХ ВПЛИВІВ

Автор(и)

  • S. Volosnikov Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. О.О. Морозова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2017.40.0.94

Ключові слова:

занос гусеничної платформи, критична швидкість по заносу

Анотація

Вирішення математичної моделі руху гусеничної платформи у процесі здійснення повороту на різних передачах і за різних керуючих впливів дозволило отримати характерні траєкторії руху для різних дорожніх умов та органів керування типу «штурвал» та «важелі», які широко застосовуються на гусеничних платформах

Біографія автора

S. Volosnikov, Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. О.О. Морозова

інж.

Посилання

Pavlov V.V., Meleshev A.M., Paleychuk D.I. Modelirovanie operatorskoy deyatelnosti cheloveka [Modeling of human operator activity]. Kyiv, Znanie Publ., 1981. 20 р.

Pavlov V.V. Problemyi teorii i praktiki cheloveko-mashinnyih system [Problems of theory and practice of human machine systems]. Kibernetika, 1982. vol. 5. pp. 74–79.

Deutsch M. Trust and suspicion. Journal of Conflict Resolution, 1958, 2, рр. 265–279.

Smallwood R.D. Internal models and the human instrument monitor. I.E.E.E. Trans, human Factors in Electron., HFE-8, 1967. pp. 181–187.

Takticheskaya modulnaya platforma SEP. [Tactical modular platform SEP]. Avialable at: http://btvt.narod.ru/4/sep/sep.htm.

SShA prodolzhayut modernizirovat svoyu bronetehniku. [The US continues to modernize its armored vehicles]. Army Guide. 2007. vol. 10 (37). pp. 1–2.

Armiya SShA prodolzhaet modernizatsiyu tankov Abrams do versii M1A2 SEP V2 [The US Army continues to upgrade the Abrams tanks to version M1A2 SEP V2]. Avialable at: http://ukrday.com/novosti. php?id= 146165.

OST V3-5971-85. Metod rascheta dinamicheskih protsessov v MTU v perehodnyih rezhimah raboty [OST V3-5971-85. The method of calculating dynamic processes in MTU in transient operation modes], Moscow. 1985. 12 p.

Slyusarenko Yu.A. Sintez tsifrovoy avtomatizirovannoy elektrogidravlicheskoy sistemyi kursovoy ustoychivosti avtomobilya kategorii N3 [Synthesis of the digital automatic electrohydraulic system of road safety of the car of category N3]. IntegrovanI tehnologIYi ta energozberezhennya [Integrated technologies and energy efficiency]. 2014. vol. 3. pp. 75–83.

Strimovskiy S.V., Slyusarenko Yu.A., Solovev V.M. Analiz transmissiy sovremennyih legkobronirovannyih kolesnyih voennyih mashin i ih vliyanie na parametryi podvizhnosti [Analysis of the transmissions of modern lightly armored wheeled military vehicles and their effect on the parameters of mobility]. Integrovanі tehnologiyi ta energozberezhennya [Integrated technologies and energy efficiency]. 2014. vol. 3. pp. 97–107.

Slyusarenko Yu.A. Variatsionnyiy metod resheniya zadachi poiska optimalnyih parametrov zakona upravleniya v protsesse sinteza sistemyi avtomatizirovannogo upravleniya [Variational method for solving the problem of searching for optimal parameters of the control law in the process of synthesis of an automated control system]. Zb. Nauk. prats AkademIYi VV MVS UkraYini [Proceedings of the Academy of Internal troops of the Ministry of Internal Affairs Ukraine]. 2011. vol. 1(17). pp. 54–61.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-06

Як цитувати

Volosnikov, S. (2017). ВИРІШЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ РУХУ ГУСЕНИЧНОЇ ПЛАТФОРМИ ЗА РІЗНИХ КЕРУЮЧИХ ВПЛИВІВ. Автомобільний транспорт, (40), 94. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2017.40.0.94

Номер

Розділ

АВТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ