КОМУНІКАТИВНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
DOI:
https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2017.40.0.163Ключові слова:
іноземна мова, компетенція, комунікативний підхідАнотація
У статті обґрунтовується важливість та розкривається сутність комунікативного підходу до навчання іноземної мови в технічному ВНЗ, аналізуються основні особливості цього підходу, розглядаються способи стимулювання пізнавального інтересу, визначаються умови формування комунікативної компетенції майбутніх інженерів у вищій школіПосилання
Abramovy’ch G.V. Sut’ inshomovnoyi kompetentnosti yak mety’ ta rezul’tatu profesijnoyi texnichnoyi osvity’ [The essence of foreign language competence as the aim and the result of vocational education]. Naukovi zapy’sky’. Seriya: Psy’kologopedagogichni nauky’[Scientific Proceedings. Series: Psycho-pedagogical sciences], 2005, vol. 5, pp. 120–127.
Borodina G.I. Komunikaty’vno-oriyentovane navchannya inozemnoyi movy’ u nemovnomu VNZ [Communicative foreign language teaching at non-linguistic higher school]. Inozemni movy’ [Foreign languages], 2005, no. 2, pp. 28–30.
Skalkin V. L. Anglijskij jazyk v situacijah obshhenija: ucheb. posobie dlja vuzov [English in communicative situations], Moscow, Vyscha shcola Publ., 1997, 188 p.
Tarnopol’s’ky’j O. B. Metody’ka navchannya anglijs’koyi movy’ na II kursi texnichnogo VNZ [Methodology of teaching English in the second year of study at high technical school], Kiev, Vyscha shcola Publ., 1993, 170 p.